بغضم گرفته... :(


هر چی بخوای هس


متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

♫♫♫

بغضم گرفته وقتشه ببارم

چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد

 

خدا این حس و حال و دوست ندارم

باز دور پنجره قفس کشیدم ، دوباره عطرت و نفس کشیدم

قلم تو دست من پر از سکوته ، دوباره از ترانه دست کشیدم

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند سالیه

جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگ آدما شکسنه بالمو

این قلب بی قرار و از تو دارم

این حس انتظار و از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هست

من این طناب دار و از تو دارم

اسمت نوشته رو بخار شیشه ، دلی که بی تو باشه دل نمیشه

من موندمو یه سایه توی خونه ، میترسم اونم حتی رفتنی شه

♫♫♫

 

 

.........................

 

دیروز یعنی روز جمعه ساعت نه و نیم صبح خبر فوتش بهم رسید خدا رحمتش کنه بهترین خواننده پاپ بود از نظرم ....خیلی دلم سوخت.

فقط میخوام بگم متاسفم واسه اونایی که عکسشو رو که تخت بیمارستان

با حال بدی خوابیده بود رو پخش کردن

و هنرمندایی که با اون حال بدش باهاش عکس گرفتن تا توی فیس بوک و اینستا بقول خودشون لاییییک بگیرن 

بهترین استوره ایرانی مرتضی پاشایی رو از دست دادیم

لطفات هرکی این متن رو میخونه واسه شادی روحش یه صلوات بفرسته 

مرگ استوره ی بهشتی رو به همتون تسلیت میگم



نظرات شما عزیزان:

ka.ku
ساعت18:01---28 آبان 1393
اون روزی که خبر فوت این بنده خدا بهم رسید دلم گرفته بود اینم شنیدم دیگه میخواستم بشینم یه دل سیر گریه کنما خیلی خیلی متاسف شدم خیلی زیاد
واقعا خواننده خوبی بود من که دوزش داشتم خدا رحمتش کنه
پاسخ:هعی من هم همین طور :(((((((((((( .......خدا رحمتش کنه :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ شنبه 24 آبان 1393 / 13:21 / Κσ§ΑΓ /